Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Všechno, co jste kdy chtěli vědět o J.P., ale báli jste se zeptat…

… vám teď ochotně poví jeho manželka Petra. Stačí jen zabrousit na její blog na stránkách aktuálně.cz a dozvíte se všechno. Dost možná i to, co byste ani vědět nechtěli…

Když po sobě skrze blogy před několika týdny střílely ostré věty, jejichž obsahem byla (ne)oblečenost Mirka Topolánka, Lucie Talmanová a Alena Borůvková, myslela jsem si, že už mě nic nepřekvapí. A ejhle… na dovolené začala blogovat i Petra Paroubková.

Je na zvážení každého, zda se do líčení dovolenkových radovánek začte. Já se začetla… Proto teď už vím, jak je Jirka galantní, co se týká stavění slunečníku, jak probíhá u Paroubků ráno, kdo vstává první a jakým způsobem budí toho druhého, co si povídají…  Endorfiny z článku stříkají na všechny strany, citově labilnější povahy utíkají pro kapesníky a potají utírají slzy…

Možná si říkáte, proč dělám kovbojku z pár přeslazených řádků, přeháním a dramatizuji. Že je sice pravda, že rozhovor s Agátou Hanychovou, který se teď objevil v jednom dámském časopise, je proti hloupoučkým výlevům paní Paroubkové hotový filosofický spis, ale nakonec jde vcelku o neškodnou záležitost…

Jen si ale vzpomeňte na povyk, který spustila ohledně karikatur v jednom týdeníku a následně i  v komiksu Zelený Raoul, kde byly na několika obrázcích zachyceny okamžiky těsně před zplozením jejich potomka. Paní Petra požadovala (a stále ještě požaduje) po kreslíři Štěpánu Marešovi omluvu. Prý jde o zásah do soukromí, nechutnou a neseriózní záležitost, … za kterou si ale může do značné míry sama.

Začalo to „sexy mozkem“, pak výlevy pro bulvární deník, následovala bombastická tisková zpráva o těhotenství a teď detaily ze společné dovolené. Vážně si paní Paroubková myslí, že tahle její aktivita zůstane bez odezvy? Že se nenajde nikdo, kdo její vlastní slova opět někde v nadsázce nepoužije, neparafrázuje? V okamžiku, kdy jde se svým soukromím na trh tímhle způsobem, pak působí přinejmenším komicky její následné vyhrožování soudy.

A přitom by jen občas před tím, než si příště pustí pusu na špacír, stačilo zapojit mozek… a nemusí být nutně ani sexy…  

Autor: Lucie Štěrbová | pátek 17.7.2009 0:47 | karma článku: 48,10 | přečteno: 27669x
  • Další články autora

Lucie Štěrbová

Tak mě mami okradli!

„Dej si hlavně bacha na kabelku,“ vtloukala mi pravidelně do hlavy mamka. „Prosim tě,“ odfrkla jsem vždycky. Kdyby se mi do ní snad někdo pokusil dostat, tak to přeci hned poznám, a pak bude nebohý kapsář ještě rád, že nejsem zrovna dobrá v běhu a černý (a vůbec jakýkoli) pásek v karate mi zatím uniká.

28.9.2010 v 0:29 | Karma: 48,28 | Přečteno: 29306x | Diskuse| Osobní

Lucie Štěrbová

Na nízký tlak jedině Tachecí

Trpím na nízký tlak. Doktorka mi už několik let vyhrožuje tím, že mám sklony k „tichýmu omdlívání“. Vždycky říká, ať si dám občas kafe, nebo párkrát vyběhnu do schodů. Jenže já kafe nerada a na běhání jsem líná. Takže si radši párkrát do měsíce pouštím po sedmý večer Fakta na Primě,... protože projev a vystupování hlavní aktérky Barbory Tachecí mi tlak zvedne zaručeně vždycky.

28.1.2010 v 23:38 | Karma: 16,26 | Přečteno: 3116x | Diskuse| Média

Lucie Štěrbová

„A kdo zachrání velryby?!“

Při průchodu vestibulem metra na Florenci si připadám dost často jako lovná zvěř. Kdo má těmito místy párkrát do týdne cestu, určitě ví, o čem mluvím. Obratně se vyhnete slečně rozdávající letáky, svým nasupeným výrazem odradíte prodejce mobilních tarifů všeho druhu, aby vás ze zálohy přepadla jiná slečna nabízející „originální a 100% pravé francouzské parfémy za úžasnou zaváděcí cenu 199 korun“ - mimochodem, kdo k nim někdy čuchal, tak ví, že líp voní snad i Biolit. I tu zvládám setřást. Ale „grýnpísáci“ ... to je jiná liga a občas FAKT DOST neodbytná.

29.10.2009 v 23:47 | Karma: 21,55 | Přečteno: 1416x | Diskuse| Osobní

Lucie Štěrbová

Chcete (něco) provést?

Už jako malej prcek jsem obdivovala slečny průvodkyně na hradech. U pasu měly svazek klíčů, kterým by se nechala rozbít hlava nesympatického návštěvníka, bez zaškobrtnutí chrlily data, jména a názvy měst a znaly odpověď na každou otázku. Mám za sebou tři měsíce průvodcování po budově bývalého Federálního shromáždění – místo svazku klíčů jsem nafasovala magnetickou kartu (a tou hlavu nerozbijete), data a jména jsem první dny jejich učení div nekřičela hrůzou ze spaní a měla štěstí na návštěvníky, kteří ze mě dokázali udělat jedním přesně mířeným dotazem blbečka před celou skupinou – „Slečno, jestli jsem to dobře pochopil, tak tyto částečně předepnuté rámové příčle s parabolickými pásy představují zajímavou alternativu klasických příhradových vazníků, je to tak?“ „Eh?“

24.10.2009 v 16:00 | Karma: 13,83 | Přečteno: 1259x | Diskuse| Osobní

Lucie Štěrbová

Jsem hudební negramot a ignorant – byla jsem totiž na Kabátech!

Každý rok v polovině srpna řeším co koupit taťkovi k narozeninám. Z různých sprejů, vod po holení a kolínských by si mohl založit slušnou živnost, má jich totiž už plnou skříň. Oblečení má pod palcem mamka, čokoláda nebo láhev alka je poslední varianta pro chudáky bez fantazie. Letos to ale bylo o dost jednodušší – Kabát ohlásil „po čertech velkej koncert“ a mě napadlo, že by mohl taťka svoji sbírku cédéček podepřít „live zážitkem“ z koncertu.

14.9.2009 v 1:48 | Karma: 29,05 | Přečteno: 2241x | Diskuse| Kultura
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Poslední mrazivá noc. Od pátku se bude oteplovat, v neděli se vrátí letní teploty

25. dubna 2024  6:32

Ve čtvrtek budou ještě teploty podprůměrné a na horách může sněžit. V pátek ráno dokonce hrozí na...

Rusko vyrábí víc zbraní, než potřebuje na Ukrajině, varoval německý ministr

25. dubna 2024  6:13

Rusko podle odhadů německého ministra obrany Borise Pistoriuse už vyrábí více zbraní a munice než...

Nejednáme. Na obzoru je stávka soudních pracovníků, požadují vyšší platy

25. dubna 2024

Premium Odvádějí vysoce odbornou práci, musejí skládat speciální zkoušky, někdy sami vypracovávají drobná...

ANALÝZA: Pokroková nenávist k Židům. Jak se z univerzit v USA staly filiálky Hamásu

25. dubna 2024

Premium Na elitních amerických univerzitách vyhánějí Židy takovým stylem, že to tam vypadá jako v Německu...

  • Počet článků 26
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5666x
Studentka, sportovní redaktorka, copywriter. Na moje články můžete narazit na webu BydlimeKvalitne.cz, na stránkách hokejové Sparty a Pirátů Chomutov.

Cestuju, čtu, sleduju filmy (kvalitní i nekvalitní), poslouchám muziku (spíše nekvalitní:) Snažím se skloubit školu a práci a nezbláznit se z toho :)