Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZS

seimor

2. 10. 2010 13:09
naopak, já musím chválit

Jsem ráda, že aspoň já můžu chválit. Mne okradli přímo v prodejně kde jsem pracovala. Neuvěřitelným způsobem. Po osobním nahlášení přímo na služebně jsem sice chvíli čekala, byl tam klient, ovšem hned na recepci se mi dostalo takové péče, jakou jsem ani ve filmu neviděla. Po popovídání si s panem recepčním co se mi ztratilo, vzal telefon a okamžitě obvolal ze své iniciativy všechny potřebné instituce a nechal mi zablokovat co se dalo. Po zavolání do kanceláře se mi dostalo příkladné péče,poté vzorného ohledání a zajištění místa činu a poučení co dělat dál. Ale taky ujištění, že tyhle tlupy jedné části našich občanů jsou organizované a vyškolené ve svém řemesle, tím pádem naděje není ani po mém podrobném popisu. Je to pochopitelné.Ale má zkušenost s policií včetně staršího pána v recepci z TÁBORSKÉ na PRAZE 4 je opravdu příkladná. Děkuji!!

0 0
možnosti
KT

Ježikača

2. 10. 2010 10:44
je mi líto,

ale každý z nás na podobnou aroganci narazil. myslím, že je to účelové. "nechme je vycukat, oni už příště nepřijdou a odnaučí se otravovat". ale nezoufejte, třeba by se vám jinak nepodařilo napst hezký blog.

0 0
možnosti
PS

Revi

3. 10. 2010 10:04
Re: je mi líto,

Hmm, myslíte špatně ... skutečnost že policista nepřiletěl ihned, ale až po 10 minutách znamená, že má také svou další práci a nečeká kdo kdy přijde. pro mne je to známka, že opravdu pracují (i když se nám autorka blogu snaží podsouvat něco jiného).

A co se týče způsobu jak jí údajně oznámili jak dlouho to bude trvat .. holt novinářka se nezapře a přibarví si cokoliv.

0 0
možnosti
A

APEG

30. 9. 2010 16:12
Sousedům vykradli v neděli sklípek.

Opět. Po předchozích zkušenostech už policisty ani nevolali..

0 0
možnosti
AR

ttata

30. 9. 2010 14:02
a to si ještě dovolí stávkovat ??

můžou být rádi, že mají práci........;-€;-€

0 0
možnosti

bobas

1. 10. 2010 11:23
Re: a to si ještě dovolí stávkovat ??

No práci, budeme tomu raději říkat zaměstnání, nee :-/???

0 0
možnosti
DR

Baronec

30. 9. 2010 13:05
Seriál profesionálové...

Jak vystřižené ze seriálu profesionálové... Viz včera - "Přišla jsem nahlásit znásilnění"... "nemáme úřední hodiny, počkejte si" :-D

0 0
možnosti
LH

LUCKA.KOBRA

30. 9. 2010 12:30
karma :-)

já osbně mám sice dobrou zkušenost s ochotou policistů, řešila jsem výhrůžky bývalého přítele. Byli citliví, dostala jsem kafe a nakonec mě ještě odvezli domů :-)

Ale článek je R^

0 0
možnosti
LO

Lukke-Luk

2. 10. 2010 10:00
Re: karma :-)

Proboha s jakýma tragédama to chodíš? 8-o;-D

0 0
možnosti
J

JAT

30. 9. 2010 8:46
zkušenost

karma, s PČR jsem udělala podobnou zkušenost; nešlo však o obsah kabelky, ale fyzické napadení za bílého dne (více méně se mi nic nestalo, jen šlo o to, že dotyčný pachatel může útok opakovat), jejich přístup byl ale hodně podobný.8-o

0 0
možnosti
MG

bitkar

30. 9. 2010 10:34
Re: zkušenost

to je klasika, me zas poskodili auto, kdyz vyklizeli ulici kvuli padajici omitce jednoho baraku. Kluci prijeli po 4 hodinach na misto, udelali par fotek a prej mam jit na sluzebnu, dalsi 2 hodiny tam. Protokol tam psal typek tak rychlosti 10 uhozu za minutu a jelikoz jsem IT a pisu ke vsemu i vsema prstama (no dobre jeden palec nepouzivam), tak sem ho normalne od toho vyhodil a napsal si to pod jeho dohledem sam asi 10x rychlejc. Jejich prace byla snadna - zjistit to, co ja jsem z pozice obcana nemohl. A sice kdo odtahoval auta (moje pouze posunul) z te ulice (mesto nebo mestem poverena firma). Takze prace cca zvednout telefon a obvolat par mist, tj. prace tak na 15 min. Misto toho mi dosel za dva mesice naprosto standardizovany dopis, ze pripad odlozen, nepodarilo se zjistit pachatele i presto, ze "vyslechli zname pachatele, kteri tuto cinnost bezne pachaji" a dalsi podobne hlasky. Bylo to naprosto jasny, vyprdli se na me.

0 0
možnosti
MK

mašlomcha

29. 9. 2010 23:40
žeby aspoň trochu mapovali galérku ve městě?

ILUSION! To by museli zvednout své zadky a vyrazit. Kam? Do ulic. Do hospod. Do zastaváren. Do tramvají. To by si museli začít kolem sebe věcí všímat a sledovat. Koho? Třeba různá podezřelá individua. Kdo? Naši milí příslušníci policie.

Možná po nich chceme trochu moc, když chceme, aby to trochu měli  pod kontrolou.

Možná jsou placeni až příliš mnoho za to málo.;-€!! 

0 0
možnosti
MD

Margot27

29. 9. 2010 22:43
Věřte nevěřte, mám opačnou zkušenost

V nestřeženém okamžiku mi zloděj v hypermarketu ukradl kabelku, kterou jsem měla (hloupá, vím) pověšenou na háčku vozíku. Policajti se mi sice nemohli věnovat hned, ale domluvili jsme se, že přijedu později, takže to bylo bez čekání. Věřte nebo ne, po dvou letech mi osobně kabelku přivezli - kromě peněženky v ní nic nechybělo, dokonce ani mobil. Všechno samozřejmě zničené, protože kabelka se našla někde v příkopu při sekání trávy. I tak to ale považuju za důkaz, že policie přece jen plní svoje povinnosti :-)

0 0
možnosti
VD

ladinusamad

30. 9. 2010 7:15
Re: Věřte nevěřte, mám opačnou zkušenost

To je jen důkaz toho že poctivej sekáč trávy usoudil že je mu stará zničená kabelka  k ničemu. Taky jsem kdysi našel brašnu při první jarní vyjížďce na kole - byly v ní doklady a vše ale nic cenného. Osobně jsem ji vrátil majiteli který měl radost že má dvoje doklady (už si stihl vyřídit nové ukradli mu to někdy na podzim a od té doby to leželo ve zmole ve sněhu...)

S policií mám já a mé okolí spíše opačný problém. Stejně jako slečna z článku. Ale to je na moc dluhé povídání které pak stejně někdo okomentuje MÁŠ SI STĚŽOVAT.

0 0
možnosti
K

kraag

29. 9. 2010 21:33
nahoda

Tohle musela bejt nahoda - narazeni na blba. Penezenku mi taky ukradli, vykradli nam garaz, okradli zname. Vsichni to sli nahlasit a no problem. Sepsal se nejakej papir, vystavili docasny a nazdar. Samozrejme ze nikdo nikdy nikoho nehledal, ale to je snad jasny...

0 0
možnosti

lepidlo999

1. 10. 2010 8:12
Re: nahoda

To není náhoda, ale ve velké většině realita. Bohaté zkušenosti z naší rodiny a našich přátel, by vydaly na knihu. :-P

0 0
možnosti
  • Počet článků 26
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5666x
Studentka, sportovní redaktorka, copywriter. Na moje články můžete narazit na webu BydlimeKvalitne.cz, na stránkách hokejové Sparty a Pirátů Chomutov.

Cestuju, čtu, sleduju filmy (kvalitní i nekvalitní), poslouchám muziku (spíše nekvalitní:) Snažím se skloubit školu a práci a nezbláznit se z toho :)