Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
P

Paparazzit

29. 9. 2010 21:06
V podstatě chudáci...

Má nějakou cenu se rozčilovat nad člověkem,který v sobě nemá ani špetku cti aby si našel slušnou práci a který našel smysl života v buzerování lidí???

0 0
možnosti
W

www.cestazkrize.cz

29. 9. 2010 19:25
obvolejte si ještě dopravní podniky,

jestli se tam někdo při jízdě na černo neprokázal vaší občankou. a vy dlužíte pokutu i s penále. nebyla byste první ani poslední... ten doklad z policie. se vám možná ještě bude hodit.

0 0
možnosti
PS

Revi

29. 9. 2010 23:07
Re: obvolejte si ještě dopravní podniky,

Hmm, proč zrovna od policie? Doklady vydává magistrát (obecní úřad), ten je ze zákona oprávněn doklady taky blokovat. Stejně tak je povinen přijmout oznámení o ztraceném nebo odcizeném dokladu.

Policie má v tomto směru pouze evidenční funkci. Na policii bych se obracel pouze v případě kdy bych měl nějaké konkrétní poznatky, a ne že mi jen chybí OP.

0 0
možnosti
JK

Brkleš

29. 9. 2010 18:12
Stávkaři

Tak si myslím, že jste přesně popsala ty, kteří hlavně demonstrovali v Praze. Kdyby takové dávno vyházeli a nabrali zy, kteří si budou práce vážit, bylo by líp. Bohužel ale v takovýchto případech je složité pachatele dopadnout.

0 0
možnosti
VT

marvinka

29. 9. 2010 21:42
Re: Stávkaři

stávkovali všichni, ne jen lemplové..

0 0
možnosti
OU

29. 9. 2010 17:18
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
LP

Rupert von Krazmar

29. 9. 2010 19:15
Re: ...

potvrzuji do písmene.K mojí ženě která šla nahlásit ukradené doklady se chovali naprosto stejně (v Brně)Rv

0 0
možnosti
Z

Zoro.Vomáčka

29. 9. 2010 16:14
Naděje v nedohlednu...

Tak tohletoc by mělo přece jen mít vyšší novinářskou úroveň než blogařskej průměr. Ale nemá. Na druhý straně - aspoň víme, že to s novinařinou bude spíš hůř než líp.

Inu naděje v nirvaně...

:-(

0 0
možnosti
P

petrhajek.blog.idnes.cz

29. 9. 2010 12:03
hezky a sveze napsano...

Ja jsem o doklady taky jednou prisel a taky mi rovnou rekl, ze nic nenajdou (tusim to bylo shodou okolnosti taky pod Karlakem, u Boranicke zahrady). Ale alespon udellai protokol a dali mi nahradni doklad. Od te doby mam OP doma a nenosim ho u sebe. Kdyz me policajt zastavi (vetsinou s autem) a chce OP a ridicak, dam mu ridicak s tim, ze OP mam doma, uz mi ho jednou ukradli a je desny vopruz obihat to vsechno znovu. Nikdy nerekl ani slovo.

0 0
možnosti
PK

psychocircus

29. 9. 2010 11:36
SPZ

Nedávno mi ukradli SPZ z auta. Na služebnu jsem zašel ihned a za 15 minut jsem byl venku i s protokolem... Takže v Ostravě to snad trošku funguje. Samozřejmě už moji SPZ nikdy nikdo neviděl, zřejmě si na ni někdo luxusně tankuje zdarma :)

0 0
možnosti

lepidlo999

1. 10. 2010 8:16
Re: SPZ

Jste šťastný člověk. Před rokem nám ukradli auto. Na protokol jsme čekali bez 10 minut 4 hodiny.

0 0
možnosti
P

pitbulek

29. 9. 2010 10:25
PČR

von ten john až zas tak špatně neuvažuje když je chce vyházet . jak říká staré přísloví :

na světě je mnoho strašných srážek ale nejstrašnější je srážka s bl.bým policajtem

0 0
možnosti
RM

r_o_s

29. 9. 2010 10:15
......

Já volal jednou policisty k bývalé práci. Člověk co tam parkoval mi očesal při odjezdu z parkoviště celé auto. Umělec. Málokomu se povede protlačit přední blatník, celé dveře a ještě i zadní blatník a škrábnout "liťák". Asi pán odjížděl z práce řádně posilněn, jinak si to nedovedu vysvětlil.

Ale pojďme dál, policisté přijeli asi po 45ti minutách, obešli auto, fotili ho, sepisovali atd. atd. atd. Já jim i řekl, že vedle mne ráno stála černá felicie, čímž jsem snížil počet možných pachatelů na minimum (z cca 35ti aut tam byli možná dvě černé felicie. Když mi po sepsání protokolů a všeho okolo dali dýchnout, tak jsem se zarazil a nic neříkal. Před jejich odjezdem jsem se ptal jak budou postupovat a pan policista mi přes okýnko s úsměvem řekl (doslova): "Pachatele nenajdeme, nejsme kriminálka Miami.....nashledanou." S otevřenou pusou jsem zůstal stát a říkal si, jestli mi za to těch 2,5 hodiny času stálo. Pro příště vím, že takové věci se neřeší...

0 0
možnosti
MS

martas_1.8T

29. 9. 2010 10:03
heh...

Bolet ruka vas jeste nezacala, to mi verte. Tedy pokud se to dostalo do ruky sikulovi, ktery si pak na vase doklady vezme neco na splatky. Me se to stalo. Na fizlarne me pak tri hodiny dusili a dve hodiny z toho bylo psani podpisu na listecky a prepisovani textu. Jo jo, nedej boze, aby se vam neco stalo, to jste pak pro PaCh nejvetsi nepritel vy. Pokud ale zacnete sama krast, nebudete s nimi mit zadny problem :o)

0 0
možnosti
  • Počet článků 26
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5666x
Studentka, sportovní redaktorka, copywriter. Na moje články můžete narazit na webu BydlimeKvalitne.cz, na stránkách hokejové Sparty a Pirátů Chomutov.

Cestuju, čtu, sleduju filmy (kvalitní i nekvalitní), poslouchám muziku (spíše nekvalitní:) Snažím se skloubit školu a práci a nezbláznit se z toho :)