Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

MrScully

29. 9. 2010 9:51
známá věc

Policajti pomáhají až tak u trestných činů jako je vražda nebo výš. Taky jsem byl jednou hlásit vykradení auta, v podstatě se mi vysmáli, že takovou kravinu za 10 tisíc vůbec hlásím, pak něco hodinu datloval jedním prstem do psacího stroje a na závěr mi ještě skoro vynadal, že ho otravuju. Stačilo mi to. Příště na naše slavné "Pomáhat a chránit" kašlu. Mám v autě dobrý alarm a v kapse teleskopický obušek, vystačím si holt sám.

0 0
možnosti
PH

Petulinek

29. 9. 2010 9:41
Policijeeee

Ano, je to banda vyžírků a minimálně polovinu jich vyházet.

Když jsem volal, že mi ukradli auto, musel jsem se hrkat dálku večer noční sockou na služebnu, kde se mnou milostivě po dvou hodinách sepsali protokol s tím, že je to stejně zbytečné, že se auto nenajde. Na moji připomínku, že takové věci by se měly řešit hned dokud je šance že s ním někde někdo jede a byla by šance ho zastavit někde na silnici se jen pobaveně zasmáli... Ono je fakt, že policajta na silnici nevidno, tak kdo by ho stavěl, že...

0 0
možnosti
PP

ippokorny

29. 9. 2010 8:21
U lékaře se čekat nemá, na policii ano?

Jak je možné, že se požaduje u lékařů, od kterých se vyžaduje velmi profesionální a odborné vyšetření, aby se nečekalo více než 15 minut, a na policii, kde jde spíše o středoškoláky, se čekat může? Že by redaktorka Petrášová vyrazila na policejní služebny a ptala se lidí, jak dlouho čekají? Ale policie je chytrá, do policejní čekárny jí stejně nepustí, tak by musela čekat přes služebnami a to na současném dešti moc dobře nejde. P.P:

0 0
možnosti
PZ

Psí zadek

29. 9. 2010 0:14
Divný

Nedávno jsem taky musela cosi hlásit na policejní stanici. Spolu se mnou tam seděla holčina, které předchozí den ukradli doklady a když to popisovala policajtovi, sprdnul ji, že nepřišla hned, doklady mohl někdo zneužít.

0 0
možnosti
JJ

jita

29. 9. 2010 8:21
Re: Divný

No doklady jsou zneužitelné i po nahlášení, ale člověk se může bránit, že v tu dobu už byla krádež nahlášená. Bohužel nikdo se nekouká, jestli je občanka platná, když se na ní něco kupuje. Takže doba nahlášení je důležitá. Opravdu co nejdříve potom co zjistíte, že je nemáte.

Jinak sestra před lety přišla o kartu k účtu. Než to zjistila uběhly 2 dny, než se to zablokovalo, další den. Nemohla to zjistit, protože ona osoba jí z peněženky vzala jen tu  kartu a peněženku položila zpátky na místo. Přišla o 24 000 a věděla kdo jí to vzal. Přesto ani policie nic nezjistila. Teda měla záběry z kamery, z doby, kdy pachatelka vybírala peníze. Neposlali je na specializované pracoviště a nechali identifikovat osobu na pidi mini monitoru, kde nebylo vidět kdo to je i když jí bylo vidět do obličeje.

Šéf oddělení byl její spolužák. Přes známé jsme si zjistili, že měla na účtě 1500 a přesto prokazatelně před svědky vybírala po 8 000 - opakovaně po 3 dny. Nakonec jí bankomat kartu sebral...

0 0
možnosti
KP

pk203@klikni.cz

29. 9. 2010 0:06
No a todlecto

no a tyhle idividua nedávno ječeli na náměstí, že chtěj více peněz......

Přitom máme dvakrát více policistů v poměru k obyvatlstvu než v sousedních státech a celé EU !!!!!;-O

0 0
možnosti
KP

pk203@klikni.cz

29. 9. 2010 0:07
Re: No a todlecto

pardon idividua samozřejmě ječelY

0 0
možnosti
PTDT

Lenka PT

28. 9. 2010 23:11
Studentka žurnalistiky?

To si ze mě děláte srandu, že v nadpisu je hrubá chyba a na hlavní straně idnesu to visí, jak to leží a běží! ;-D;-D

Ale chytrý, byť nejspíš podvědomý tah, právě kvůli tomu jsem na článek klikla, abych se dověděla, že mám podobnou zkušenost - ukradli mi peněženku.

Když jsem přišla na policii, byli milí a upřímní.

,,To už se nenajde, že?"

,,Ne."

0 0
možnosti
MH

milmarma

28. 9. 2010 23:52
Re: Studentka žurnalistiky?

V nadpisu není žádná chyba. To Vy si zopakujte skloňování zájmena já. No a teď si "jdu" přečíst článek. Nobody is perfekt :-) 

0 0
možnosti
PTDT

Lenka PT

28. 9. 2010 23:10
Studentka žurnalistiky?

To si ze mě děláte srandu, že v nadpisu je hrubá chyba a na hlavní straně idnesu to visí, jak to leží a běží! ;-D;-D

Ale chytrý, byť nejspíš podvědomý, tah, právě kvůli tomu jsem na článek klikla, abych se dověděla, že mám podobnou zkušenost - ukradli mi peněženku.

Když jsem přišla na policii, byli milí a upřímní.

,,To už se nenajde, že?"

,,Ne."

0 0
možnosti
L

LUBr.doktorka_bačkorka

28. 9. 2010 22:41
Podíváme se na tyto případy i jinak

Od Velkosametovky se živím kšeftem a také jsem dlouho pronajímala byty, než jsem činžák prodala a svým klukům rozdělila peníze. Určitě více než 10x na mě přišel prodavač, nebo nájemník, že mu někdo v marketu, nebo v tramvaji a podobně peníze ukradl. Vždy to byla jen trapná finta a takový filuta letěl. Teď si představte, že tohle policajti moc dobře vědí a setkávají se s tím denně. Co tedy policajtům zbývá? Vyhodit rovnou takové chytráky nemohou, něco vyšetřovat, co se nestalo je ztráta času. Člověk by měl i takovou věc vidět z té druhé stránky.

0 0
možnosti
J

jenickK

28. 9. 2010 22:39
Drobná krádež = na pomoc zapomeňte

Dle mého názoru můžete na nějakou pomoc ze strany státu u drobných krádeží zapomenout, zvláště pak v Práglu. Na jednu stranu to chápu - kdyby měla policie řešit vše, tak by jich muselo být 10x tolik. Na druhou stranu mě vytáčí, když mě zbytečně buzerujou - zvláště oblíbenou aktivitou např. budějovických policistů je buzerace cyklistů jezdících bez světla/po chodníku či buzerace řidičů na Krajinské ulici, kam je ve dne zakázán vjezd, ale značka je zakrytá stromem, takže zvlášť cizinci se pak nestačí divit. Policajti nedělají nic jiného, než že tam celý den stojí a číhají na ně - to nemají na práci nic jiného?!

0 0
možnosti
J

jyyy

28. 9. 2010 20:56
Votravovat a buzerovat.

0 0
možnosti
  • Počet článků 26
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5666x
Studentka, sportovní redaktorka, copywriter. Na moje články můžete narazit na webu BydlimeKvalitne.cz, na stránkách hokejové Sparty a Pirátů Chomutov.

Cestuju, čtu, sleduju filmy (kvalitní i nekvalitní), poslouchám muziku (spíše nekvalitní:) Snažím se skloubit školu a práci a nezbláznit se z toho :)