Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

flat

28. 9. 2010 20:42
To buďte ráda že jste nehlásila krádež v Bartolomějské

Bohuzel mam podobnou smutnou zkusenost s "pomahat a chranit". S policii jsem mel co do cineni jako obet zhruba 3x v zivote, vzdy jsem si pripadal jako kdybych byl pachatel a ne obet.

Moje posledni zkusenost kdyz jsem hlasil kradez v Praze na Bartolomejske byla otresna. Od dob komunistu se tam ocividne nic nezmenilo. Arogance, nadrazenost a silne neprijemne pocity, ve finale jsem odchazel mentalne vydeptanej.

Kdyz jsem rekl ze jdu hlasit kradez za cca 4 000,- hlavne kuli tomu ze potrebuju potvrzeni od Policie pro ukradenou novou open card ktera stoji cca 250,- tak na me ten arogantni demotivovanej blbecek zacal rvat ze si snad delam srandu ho kuli tomu otravovat. Pak jeste pronasel monolog o tom jak vsichni nadavaj na policajty a kdyz clovek neco potrebuje ze sou mu dobry. Pak si me tam necahli vydusit tak hodinu nez sepsal 4 radky textu. K tomu si pridal jeste nejaky folklor ze jsem byl opily kdyz me okradli, coz si vymyslel ale hadat se tam s tim idiotem nema cenu. Nejsi v tom sama:(

0 0
možnosti
PK

Fanklub MF Dnes

28. 9. 2010 20:58
Re: To buďte ráda že jste nehlásila krádež v Bartolomějské

Poslušně hlásím, že služebna Krakovská vedle Václaváku funguje zhruba podobně. :)

0 0
možnosti

chlibec

28. 9. 2010 20:39
Lži? No a co?

I kdyby si autorka svoje příbehy vymýšlela, tak tohle je dobře zobecněná pravda.!!!

Když mi ukradli kabelku, šla jsem to hlásit na policii, kde mě nepříjemný policista odkázal na jinou (správně místně příslušnou) služebnu, že to sice se mnou může sepsat, ale při přeposílání by s tím měl papírování navíc. Na "správné" služebně mě pak druhý nepříjemně arogantní policista přesvědčil, že to nemám hlásit jako krádež, ale jako ztrátu, protože to stejně stejně nenajdou a pro mě to bude jednodušší (později jsem se dozvěděla, že je to jednodušší pro ně, poněvadž se jim to snad nezapisuje do statistik nevyřešených případů).

Když okradli mou kamarádku, šla jsem ji doprovodit na policejní služebnu a ta se tam setkala s úplně stejným přístupem i návrhy! Jenže ona je energičtější, výřečnější a tolik ji to nesebralo, takže si právo nahlásit krádež na jakékoliv služebně a to ne jako ztrátu.

0 0
možnosti

chlibec

28. 9. 2010 20:42
Re: Lži? No a co?

...řekla bych, že stejný příběh dvakrát za sebou není náhoda. Mám s policisty i dobré zkušenosti, ale tohle je vážně hrozná ostuda celé Policie ČR ;-O.

0 0
možnosti

Mablung

28. 9. 2010 20:19
Lži

Paní autorka si své příběhy vymýšlí. Jestliže někoho kritizuji na konkrétním případu, měl by to být případ který jsem sám zažil. Jinak je to ničím nepodložená pomluva. To že slečna autorka si příběhy vymýšlí bylo dokázáno v diskuzi pod jejím předchozím příspěvkem o ejí cestě vlakem. Nemám nic proti přibarveným událostem, realita potřebuje kapku přibarvit aby byla zábavná, ale z pomluv mi je blbě.

Co se policistů týče, oni tyhle malé věci skutečně nevyřeší. Na to nejsou kapacity po celém světě a po celém světě vám řeknou "sepíšeme protokol, ale s danou věcí se rozlučte"

0 0
možnosti

LuckaSt

28. 9. 2010 22:05
Re: Lži

ježííš, jaká cesta vlakem? ;-D Jinak vám pro klid v duši můžu odcitovat z protokolu..:-P

0 0
možnosti

milinek

28. 9. 2010 20:11
Proč?

Je u nás je 45 tis policajtů a v Rakousku 20tis. A ty kteří jdou náhodou pryč dostávají 7 tis každý měsíc za to že Chránili a Pomáhali :-/ 

0 0
možnosti
MS

Miguel2606

28. 9. 2010 20:00
Tihle pak brečí...

Že místo 19000 berou 17900,-

Ptám se za co? I těch 17900,- je moc!

Ono zvednout se od kafe je někdy hodně těžké!

0 0
možnosti
K

kecinaja2

28. 9. 2010 18:47
No ,do ulic už vyrazili

i s píšťalkama:-P

0 0
možnosti
IM

motiva

28. 9. 2010 18:40
tak to buďte ráda,

že vám při žádosti o nové doklady ještě nevynadali jako před pár lety mně, že moji občanku může někdo neoprávněně použít třeba v půjčovně nářadí a pod., což by byla tedy evidentně moje chyba, protože jsem ji měla v peněžence a nechala si ji ukrást spolu s penězi namísto abych ji měla uloženou zvlášť, to nekecám, fakt mi to při žádosti o novou občanku ve Zlíně řekli:-/

0 0
možnosti
S

StumedlazOltecu

28. 9. 2010 16:49
Pisatelka je sympatická, ale naivní

At jde na Cejl, na Radlas   nebo do   Bronxu a  okradou ji také..

0 0
možnosti
PK

Fanklub MF Dnes

28. 9. 2010 20:59
Re: Pisatelka je sympatická, ale naivní

No pravděpodobně to byl pachatel ze stejné skupiny, jen zrovna jen autobusem. ;-D

0 0
možnosti
K

Kenass

28. 9. 2010 16:46
Lesk na rty?

A co jako? Si snad myslíte, že nikoho v této zemi neokradli? Podívejte se na zprávy slečno, kolik peněz každý platí za zmetky v zákonech a kolik hajzlíků v politice se na tom živí jen pro svůj prospěch. Tomu říkám zlodějina!!!R^

0 0
možnosti
MS

Miguel2606

28. 9. 2010 19:59
Re: Lesk na rty?

Tys vůbec nepochopil příspěvek této slečny.

0 0
možnosti
N

neandrtálec

28. 9. 2010 16:29
A taky ti rozkradli a zadlužili fabriku ....

Ale dostala jsi jistotu desetinásobku a máš jej stále ráda R^RvV

0 0
možnosti
  • Počet článků 26
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5666x
Studentka, sportovní redaktorka, copywriter. Na moje články můžete narazit na webu BydlimeKvalitne.cz, na stránkách hokejové Sparty a Pirátů Chomutov.

Cestuju, čtu, sleduju filmy (kvalitní i nekvalitní), poslouchám muziku (spíše nekvalitní:) Snažím se skloubit školu a práci a nezbláznit se z toho :)