Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PP

ppaull

28. 9. 2010 16:24
moje zkušenost

Mám zkušenost, že když jsem ztratil doklady, nahlásil to jako krádež (v případě zneužití je nahlášení ztráty bezpředmětné, ale nahlášení krádeže už má svůj účel), byl jsem na služebně asi půl hodiny (ono sepsat všechny okolnosti a všechny otázky povinně položené zodpovědět chvilku trvá), ale byl jsem spokojený. Souhlasím s tím, že občanka se musí nahlásit a pokud s tím má policie problém, je někde chyba...

0 0
možnosti
RK

semelik

28. 9. 2010 16:00
mohla jste - jenom tak, pro radost

uvést kopii protokolu. Já se u toho policejního ptydepe vždycky děsně řehtám.

0 0
možnosti
DH

hurkadavid

28. 9. 2010 15:38
Auto....

Milá slečno,

mi ukradli auto - Passata. Rok staré auto zmizelo ještě před západem slunce. Přijela mladá komisařka, tak kolem 25ti let. První věta byla v duchu, jestli vím o tom, že jsem spáchal pojišťovací podvod. Prý skoro určitě jsem si auto ukradl sám. Když jsem řekl, že to přepískla, dala mi jasně najevo svou převahu tím, že na sepsání zápisu jsem na služebně čekal 8 hodin. Od 17,00, kdy jsem to nahlásil, do 01:00 hod.

0 0
možnosti
RM

r_o_s

29. 9. 2010 10:07
Re: Auto....

Za tu dobu už byl Passat na Ukrajině i prodaný dál :D

0 0
možnosti
L

luk.p

28. 9. 2010 14:49
Tak tak

Cenu, nahlásit takové věci má, nebo mělo by, kdyby se toho někdo jen trochu aktivně chopil. Jde totiž o to, že tihle kapsáři a jim podobní týpkové se pohybují na určitém místě opakovaně a kradou chronicky. Věsměs je i ti policajti znají, jen se na to asi vykašlou a nebo je jich fakt málo, to ze své pozice nemůžu posoudit.

0 0
možnosti
FS

steve78

28. 9. 2010 15:52
Re: Tak tak

Málo policajtů? Těch je tu naopak hodně, na jednoho policajta připadá cca o 200 méně občanů než je průměr v celé EU. (244 vs 460)

0 0
možnosti
JP

Baky

28. 9. 2010 14:44
Milá slečno,

empirická zkušenost je nesdělitelná, z tohoto pohledu - ať si zde diskutující říkají cokoliv - pro Vás velmi užitečná. Když pro nic jiného, tak pro formování světonázoru. Aniž bych Vám chtěl cokoliv podsouvat, pevně věřím, že až nám (neuniformovaným občanůn) zase budou demonstrující cajti vykládat něco o přímé úměře mezi kvalitou vlastní práce a platem, Vy na tom náměstí nebudete.

;-) A když, tak s rajčetem v ruce... ;-)

0 0
možnosti
JL

Kejkupa

28. 9. 2010 20:56
Re: Milá slečno,

R^

0 0
možnosti
LPX

Levicový populista XII.

28. 9. 2010 14:42
Zase vas muze hrat

predstava, kterak ma ten lemplovskej fizlicek ted protazenej ksicht, ze bude brat min nebo ho dokonce propusti, coz by bylo namiste. Opet dalsi dukaz, ze ma vlada pri skrtani pravdu...

0 0
možnosti
JL

Kejkupa

28. 9. 2010 14:40
Karma - pěkné

ještě že slečna měla štěstí a neposlali jí pryč s tvrzením, že pomáhat a chránit nemohou, protože teď napjali všechny síly na boj o zvýšení svých přjmů,by při své těžké práci netrpěli hladem:-/

0 0
možnosti
JM

jmitas

28. 9. 2010 14:34
Policiéé...

Vážení, když jsem četl článek slečny a většinu diskuzi o neochotě policie, já mohu potvrdit( a popisuji v http://mitacek.blog.idnes.cz/c/152676/Srazka-s-tuposti.html#t2) skoro opačnou zkušenost. Takhle "čilou" policii a plýtvání penězi jsem ještě nezažil. Tak se nedivte, že slečna čekala 3 hodiny, když mají tolik "práce".:-);-DZdravím:-)

0 0
možnosti
CELT

Censor es la teta

28. 9. 2010 14:15
Ještě vám poradím,

zkuste si dát do kabelky pastičku na myši (teď se dělaj takový pěkný, plastový a masivní - spolehlivě to zpřeráží prsty na ruce), jenom musíte dávat pozor, abyste se do ní sama nechytila ;-D

0 0
možnosti
V

Vikina

28. 9. 2010 15:46
Re: Ještě vám poradím,

obávám se, že v takovém případě bude slečna obviněna z úmyslného poškozování zdraví, a bude-li mít jó smůlu, tak i z důvodu rasismu.

0 0
možnosti
CELT

Censor es la teta

28. 9. 2010 14:13
To víte slečno,

fízly zajímá hlavně jejich radar a keř na kraji města/vesnice někde těsně u cedule, do kterého se s ním můžou schovat. A pak ještě výplata a výsluhy. Občas si zajedou do Prahy něco málo zdemolovat, ale víc od nich nečekejte.

0 0
možnosti
  • Počet článků 26
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5666x
Studentka, sportovní redaktorka, copywriter. Na moje články můžete narazit na webu BydlimeKvalitne.cz, na stránkách hokejové Sparty a Pirátů Chomutov.

Cestuju, čtu, sleduju filmy (kvalitní i nekvalitní), poslouchám muziku (spíše nekvalitní:) Snažím se skloubit školu a práci a nezbláznit se z toho :)