Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
B

BAYA

28. 9. 2010 14:12
jak to chodí

Jde o to, že v současné době je PČR obsazená z velký části buď poldama bez motivace, nebo bez zkušeností. Zkušenější jsou na spec. útvarech, ale tam toho zase mají tolik, že nestíhají. A milý občane věř, že bude hůř. 

Během dne napadne, tedy je oznámeno, cca 10 vloupání do vozidla+nějaké to odcizené vozidlo. Párkrát do týdne vloupání do bytu, loupežné přepadení, vloupání do sklepní kóje, atd. Je toho opravdu hodně. A na to vše je jeden člověk, který toto má dokumentovat, sepisovat, zajišťovat stopy atd. a pokud nestíhá pomůže mu hlídka, která tím omezí hlídkovou činnost.

Tato situace byla před 7 roky na MOPČR v Praze 4, rajón stanic metra Opatov, Chodov, Háje- Jižňák. cca 60.000 obyvatel. Během dne tam byla jedna hlídka a jeden policista na tzv. výjezd Potom reforma Langera, zkušení odešli, teď reforma Johna. Já už nesloužím. Odešel jsem sám. Většina z kritiků by tu práci nedělala ani za dvojnásobnou výplatu, nebo se pletu?

0 0
možnosti
B

bullterrier.se.nesmeje@seznam.cz

28. 9. 2010 14:21
Re: jak to chodí

Ale chyba bude jinde. U nás, na 60ti tisícové město je taky jen jedna pěší hlídka, ale tři plné baráky. Na druhou stranu jsou tu empíci, kterých je jak psů, protože pokuty jdou do rozpočtu města a nepřímo do jejich výplat.Bohužel se z nich stali botičkáři. Viděl jsem, i jak zdrhali před cikány v autě, místo aby zakročili. Bylo to odpoledne a cikáni obtěžovali a napadali slušné lidi na náměstí. Na to by snad pomohlo si jen nasadit Harmanovky.

0 0
možnosti
B

bullterrier.se.nesmeje@seznam.cz

28. 9. 2010 13:58
Ale on má pravdu.

Těžko někoho najdou podle vašeho popisu. Pokud udělají akci proti kapsářům, tak se na ně vrhnou Kocábovci s řevem "razýzmus". Takže skutečně nezbývá, než se bránit sám. Protože ale cikánské a rumunské gangy kradou ve skupinách, ani to se nedoporučuje, abyste nepřišla k úrazu. Máte to raději nahlásit na Policii. A teď babo raď.

0 0
možnosti
B

bullterrier.se.nesmeje@seznam.cz

28. 9. 2010 14:08
Re: Ale on má pravdu.

S jedním řešením přišla známá, i když nechtěně. Byla ráno venčit psa a protože nebyla blízko popelnice, dala sáček s hovnem do kabelky. Psa dala domů a na sáček zapoměla. V šalině ji chtěl obrat kapsář, tedy obral, ale jen o to hovno. Kdo jste drželi podobný obsah přes igelit, víte jak je živý, takže mu vypadl, dole se o nějakou hranu roztrhl a už se všichni dívali, co je to za smrad ;-D. Známá utekla ;-).

0 0
možnosti
DS

stillforeign

28. 9. 2010 13:34
prace policie

V Srpnu jsem chtel zaparkovat na namesti ale bylo plno tak jsem zastavil u krajnice a cekal nez se jedna pani nasackuje doauta. Za mnou projizdela hlidka a zastavila vedle me. Policista mi hned z okenka zacal nadavat co tam zavazim, ze tam nemam co delat atd. V ten moment se pani vyparila z mista na ktere jsem tech 15 vterin cekal, takze jsem zaparkoval. Mam rocni parkovne tak jsem nesel do bedny platit. To ti dva ale vedet nemohli nebot se ani neobtezovali se mrknout za okno na PP a hned  jsem byl masirovan o doklady s tim ze co mam co od nich odjizdet kdyz se mnou mluvi a co se ani jako neobtezuju platit parkovne a to klidne pred nimi a co to bude stat za ranec, co ze si jako dovoluju. Dal jsem jim teda papiry a slusne jim sdelil ze parkovaci karta je za oknem. Stravil jsem pak jeste 20 min nez se ujistili ze mam komplet vybavu vozidla. Obchod mi mezitim zavreli a me zbyl jen ten zazitek s praci CeskePolicie. A tihle frajeri se cukaji ze jim nekdo chce ne sebrat ale zdanit svesticky.

0 0
možnosti
DS

stillforeign

28. 9. 2010 13:40
Re: prace policie

jsem jeste zapomel dodat ze hned po me masirovali sofera PPLky ktery stal jako ostatne vsichni zasobovaci a nesl do jineho obchodu balik. Ulice Vodni ktera je v tesne blizkosti byla v ten samy moment zacpana protoze tam jiny frajer postavil auto vedle stojiciho leseni a udelal tam tak neprujezdny pruh ..proste pracovali efektivne...

0 0
možnosti
OZ

hujersehlasi

28. 9. 2010 13:20
Boze muj

jo, ukradli vam veci, je to smutny.. Ale fakt si myslite ze ma vubec prudit policii kvuli takovyhle blbosti? Vy si vazne myslite ze je nejaka sance ze by ho mohli chytit? Ne, akorat je zasekavate s papirovanim, nic vic, pro ne dalsi neobjasnitelna vec. Trochu rozumu by neskodilo, slecno. Kdyby se stalo neco vaznyho, nereknu a budu tu plivat jako vetsina pode mnou, ale takhle...

0 0
možnosti
LJ

lolek77

28. 9. 2010 13:33
Re: Boze muj

Předpokládám, že jste ani vteřinu nepochybovala o tom, že najít zloděje je nemožné. Tedy celou proceduru jste absolvovala jen k vůli dokladům. Zde je třeba vědět, že odpovědnosti za vlastní neopatrnost se nezbavíte ohlášením policii. (Třeba když na ukradnutý OP si někdo půjčí peníze). Jediné řešení je zablokovat kartu (jak výhodné je módně nosit sebou celý účet oproti omezené hotovosti) a požádat městský úřad o vystavení nové OP. Žádné potvrzení od policie po Vás chtít nebudou, jen peníze, peníze a zase peníze;-(

0 0
možnosti
HP

-hp-

28. 9. 2010 12:17
Sepsat a odlozit

TAk to se desite spravne. Podobna reakce policistu byla, kdyz jsem prisel nahlasit ukradene vozidlo. Vzhledem k tomu, ze slo o starsi typ, nejprve me nestydate podezirali z podvodu. Za dva dny jsem zjistil, ze znamy nahodou videl toto vozidlo na korbe odtahovky na jedne pumpe. Diky tomu se podarilo zajistit videozaznam z pumpy, potvrdilo se ve - ukradene vozidlo, vypoved svedka. Odtahovka byl oranzovy Barkas s kradenou znackou.... ale povazte, na dalsi zpusob patrani, tj. kamerovy system Jizni spojky, kde byla inkriminovana pumpa, jsem policistu musel navest ja. A k memu prekvapeni "expert" nenalezl na kamerovem systemu toto vyrazne vozidlo vubec. Je to uz 6 mesicu...

Asi by meli na autech mit heslo "Sepsat a odlozit!"

0 0
možnosti
PP

Roumen

28. 9. 2010 12:30
Re: Sepsat a odlozit

Mne auto vykradli. Kdyz jsem volal policajty, uz v telefonu bylo znat, ze proc je jako volam. Kdyz prijela hlidka na misto, prvni otazka byla "Mame to vubec nabirat?". ;-€

0 0
možnosti
J

JohnOraprint

28. 9. 2010 12:16
To víte , když vidí jak krade vláda

tak se zloději neštítí ničeho...;-D

0 0
možnosti
AP

AntonínP

28. 9. 2010 12:09
Kdyby jich byla polovina, bylo by lépe

Kdyby jich bylo na počet obyvatel, jako např. v Rakousku, neměli by tolik času na blbosti a pracovali by lépe a s lepšími výsledky než dnes.

0 0
možnosti
B

BAYA

28. 9. 2010 13:12
Re: Kdyby jich byla polovina, bylo by lépe

To je zase jeden z argumentů pana Johna.

Jen se toho držte a bojujte za to ať je policistů co nejméně. To se teprve budou zloději mít.;-D

0 0
možnosti
ČP

českej Pepik

28. 9. 2010 11:56
Představte si podobné chování policie poté, co Vás znásilní.

Představte si, že dokonce o dotyčném policie ví (ukážou ho i na obrázku), ale stejně prý nemají dostatek důkazů...představte si, že si ani nezajistí vzorek DNA...to se stalo 16letý kamarádce

0 0
možnosti
TJA

Třetí jezdec apokalypsy

28. 9. 2010 12:03
Re: Představte si podobné chování policie poté, co Vás znásilní.

Už víme, že nemáš rád policajty, tak těch báchorek můžeš nechat.

0 0
možnosti
ČP

českej Pepik

28. 9. 2010 11:53
Je to chátra líná....

...mě vykradli v praze auto....doklady apod...zavolal jsem policii, oni, že do 2hodin jsou tam....za 2,5hodiny volám znovu...oni, že za 2hodiny jsou tam...čekám tedy další dvě hodiny...volám a oni, že už dneska nepřijedou....šel jsem tedy na okrsek nahlásit alespoň odcizení dokladů...jo, šel jsem na jiný okrsek, kam nepatřila ona ulice, kde se to stalo. Seděli tam 3prasátka v uniformě a snažili se mě poslat jinám, něco důležitého zrovna probírali (něco o tchýni..). Nakonec jsem se s nimi domluvil,m že to nebudeme komplikovat a napíšeme z toho ztrátu dokladů na chodníku....chátra líná!! Sebral bych jim ty jejich extra důchody...

0 0
možnosti
TJA

Třetí jezdec apokalypsy

28. 9. 2010 11:58
Re: Je to chátra líná....

Ty si necháváš v autě doklady? ;-D

Já bejt tím policajtem, tak ti dám pár facek za tupost a poradím ti, ať příště jedeš do Prahy autobusem nebo vlakem.

0 0
možnosti
IV

Hell2

28. 9. 2010 11:45
Mám stejné zkušenosti

Už mi v životě pár věcí zloději odcizili nebo vandalové poničili. Pokaždé jsem se na služebně setkal se stejným přístupem, jako líčí pisatelka. S neochotou a větou: "Jestli to chcete sepsat, musíte počkat, teď nemáme čas", případně "...a opravdu to chcete (potřebujete) sepsat?" Ukradené kolo, popsanou fasádu domu, ukradené doklady a peníze policajti nikdy nevyšetří, ale zhoršuje jim to objasněnost.

Logicky to tedy nechtějí sepisovat a hned se jim  objasněnost zvýší.

0 0
možnosti
JP

pirna

28. 9. 2010 16:01
Re: Mám stejné zkušenosti

Ale ne, pokud potrebujete pouze potvrzeni o ztrate dokladu, sepisi ho s vami rychle s poznamkou, ze jste v penezence meli pouze par drobnych. Potom nejde o trestny cin ani prestupek a oni to nemuseji dokumentovat jako neobjasneny cin. Takto jsem se dohodl velmi rychle s policistou po tom, co mi ukradli penezenku s doklady i s celou vyplatou.

0 0
možnosti
  • Počet článků 26
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5666x
Studentka, sportovní redaktorka, copywriter. Na moje články můžete narazit na webu BydlimeKvalitne.cz, na stránkách hokejové Sparty a Pirátů Chomutov.

Cestuju, čtu, sleduju filmy (kvalitní i nekvalitní), poslouchám muziku (spíše nekvalitní:) Snažím se skloubit školu a práci a nezbláznit se z toho :)