Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TJA

Třetí jezdec apokalypsy

28. 9. 2010 11:45
Jen k Policii ČR. Přístup k prevenci kapsářství.

Kapsáře v MHD kdekoliv na světě pozná člověk s minimálně podprůměrným IQ (koukám, že nikoliv studentka české VŠ).

Jednou operovala banka cikánských kapsářů (spíš přepadávačů) ve stanici metra na okraji Prahy, neděle cca 8:00. Viděl jsem je. Ještě nikoho neokradli. Tudíž jsem se rozhodl preventivně zavolat 158.

Slečna na 158 se mě zeptala jestli jsem viděl, že někoho okradli nebo přepadli. Řekl jsem po pravdě, že nikoliv. Ale očividně si vyhlížejí oběť. Slečna řekla, že pošle hlídku. PČR samozřejmě nepřijela (měli cca 5 minut do příjezdu metra) a tlupa cikánských kapsářů vesele vlezla do soupravy metra a tam někoho obrala.

0 0
možnosti
KS

Tuubeen

28. 9. 2010 11:57
Re: Jen k Policii ČR. Přístup k prevenci kapsářství.

Nepozná. V pražské MHD se mě pokusili okrást třikrát, nikdy ne cikáni. Jednou to byla běžně vypadající paní středního věku, které jsem namáčknutá na dveřích náhradní dopravy vyrvala (svou vlastní) kabelku z již rozepínajících pařátků. Podruhé tlupa jakýchsi osob zřejmě z nějakého postsovětského okraje Evropy, hrající turisty - nebyli úplně důvěryhodní, ale velmi zdatné kapsáře z metra by v nich člověk nehledal. Třetí případ byl blonďatý mladík, který vedle mě seděl v autobuse, jemuž jsem tašku vyškubla také už ve chvíli, kdy do ní nořil ruku.

Takže jen věřte, že kapsáře na první pohled poznáte... aspoň s vámi budou mít lehčí práci ti, které nepoznáte. ;-D

0 0
možnosti
BH

gentlastwo

28. 9. 2010 11:39
Pisatelka je mi velice sympatická, aLE e naivní

   takovéhle   zloděje  Policie opravdu  nechytne. Já jsem jim   zloděje namaloval a taky ho nechytili

0 0
možnosti
I

ivabublan

28. 9. 2010 11:41
Re: Pisatelka je mi velice sympatická, aLE e naivní

A to se s tim jako mame smirit? Nebo co chcete rict? My je platime, oni protestuji a co? To ma byt vse? Platime si za rezignaci a ignoraci?

0 0
možnosti
I

ivabublan

28. 9. 2010 11:38
Takze:

1. Pred par dny tihle panove protestovali na Vaclavaku nebo kde za zvyseni mezd nebo ceho.

2. Proc starostove montuji do MHD vozu kamery, kdyz je policie pak nevyuziva??? Jenom dalsi Bemuv tunel?

0 0
možnosti
FB

paltt

28. 9. 2010 11:37
Okradani je snadne

Za bezprecedentniho dohledu, ci spise nedohledu na poradek a pravo, ze strany policie CR, je to tzv. brnkacka.

Take me okradli, a take jsem cekal jakou trouba hodiny na protokol. Take mi bylo sdeleno, ze je vlastne obtezuji, a ze nic podstatneho k nalezeni pachatele nepodniknou. Cituji: ''Karty si musite zablokovat, doklady a prukazy si musite udelat nove, penize jsou pryc. Co by jste chtel? Vzdyt jste v Praze!''

Jenze to jsem ucinil i bez rady toho policajta, ja jim prisel rict, kdo me okradl, ale to je tak nejak nezajimalo. Ani to pres moje nalehani nenapsali do protokolu. No a oznamenim, ze se pripad odklada, to zvadlo.

At za mnou jeste nekdy nekdo prijde s tim, ze ma malo penez. Dostane pesti. Na danich jsem zaplatil pres 1/4 milionu a jak vidim, mam za to adekvatni sluzby.

''Chranit a pomahat'', to je prachsprosty vysmech.

0 0
možnosti
I

ivabublan

28. 9. 2010 11:40
Re: Okradani je snadne

Ja to rikam porad. Policejnych ouredu je tolik, ze kdyz jich 90% vyhodi a tomu zbytku snizi plat o 25%, nic se nezmeni.

0 0
možnosti
1

12mmmm12

28. 9. 2010 11:30
Aniž bych policajty hájil, všichni víme co jsou zač,

tak nosit doklady, případně peníze v kabelce může jen, jak to říct aby mi to nesmázli, jednodušší člověk.;-D;-D;-D

0 0
možnosti
PD

DolevaP

28. 9. 2010 11:32
Re: Aniž bych policajty hájil, všichni víme co jsou zač,

a kam si prosím strkáš peněženku, chytrý člověče ?

p.s. z  kapsy, batohu atd. ti jí ukradnou stejně ...

0 0
možnosti
L

Lev_z_Rožmitálu

28. 9. 2010 11:25
takovýhle "případy"

by vůbec policie neměla vyšetřovat prostě sepsat protokol kvůli občance a hotovo je to ztráta času šance na dopadení je limitně blízká nule

0 0
možnosti

LuckaSt

28. 9. 2010 11:33
Re: takovýhle "případy"

no jo, ale to bysme se časem mohli dopracovat k tomu, že policajti nebudou vyšetřovat ani vraždu, protože ten člověk už je přece mrtvej, tak co s tím, nebudeme plýtvat časem...

Navíc mi přijde dost absurdní to, že po mě nechtějí jeho popis, ale v lejstru, které mi pak pošlou, tvrdí, jak usilovně pátrají... ;-)

Chápu, že kvůli mě nenasadí do akce speciální zásahovou jednotku, ale policie je to právě od toho, aby občanům pomáhala. Ostatně je to jejich práce.    

0 0
možnosti
P

pěnice

28. 9. 2010 11:03
Také mě okradli

a na policii,sdělili mi,že od rána jsem už třetí v pořadí.A to mě udivilo,protože události se odehrály na parkovišti před supermarketem.Člověk by předpokádal,že tam budou hlídkovat,ale mýlka.Čekali na stanici na další oběti.Asi nejsou lidi,jen si říkám,na co byla zřízena městská policie.

0 0
možnosti
L

Lev_z_Rožmitálu

28. 9. 2010 11:26
Re: Také mě okradli

policajti skutečně nejsou od toho aby stepovali u tvýho auta jestli náhodou ho nebude chtít někdo ukrást:-P

0 0
možnosti
LPB1

Lumpíí po banánu 1

28. 9. 2010 9:25
holka jedna neposlušná!

příště na slovo poslouchat maminku ;-D!

0 0
možnosti
PS

Petr-007

28. 9. 2010 9:11
Policajtů se obvykle nezastávám,

ale tentokrát udělám výjímku. Ten člověk, který přijal nahlášení jako první měl v podstatě pravdu. V zbytečně jste je zatěžovala, nejde ani tak o zanedbatelnou výši škody, ale o to, že pravděpodobnost dopadení pachatele se rovná v tomto případě nule, a i kdyby ho chytili, tak vám žádné náhrady stejně nedostane. Bylo by lépe, kdyby o bezpečnost svých kabelek raději staral každý sám, alespoň do doby než dojde k použití násilí nebo k práci organizované skupiny.

0 0
možnosti
PK

dolch

28. 9. 2010 9:33
Re: Policajtů se obvykle nezastávám,

Jenže když si pak někdo na její občanku půjčí 50 000, tak má holka trochu problém, pokud to včas nenahlásila :-P

0 0
možnosti
A

antizelenka

28. 9. 2010 9:04
a to policajti hrozí že nebudou dělat

když jim sníží platy ;-)

0 0
možnosti
LD

dolda

28. 9. 2010 13:13
Re: a to policajti hrozí že nebudou dělat

Zajímavý, že nikde neříkaj, že kdyby jim přidali, tak konečně začnou něco dělat!

0 0
možnosti
  • Počet článků 26
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5666x
Studentka, sportovní redaktorka, copywriter. Na moje články můžete narazit na webu BydlimeKvalitne.cz, na stránkách hokejové Sparty a Pirátů Chomutov.

Cestuju, čtu, sleduju filmy (kvalitní i nekvalitní), poslouchám muziku (spíše nekvalitní:) Snažím se skloubit školu a práci a nezbláznit se z toho :)