Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PM

KOLDAK

28. 9. 2010 8:31
Je naivní si myslet, že policie je tu pro prostého občana.

Ten má jen povinnost ji platit jako ochranku politickomafiánských struktur.

0 0
možnosti
ZM

Zden M.

28. 9. 2010 8:02
Tohle bývá normální

I já mám podobné zkušenosti s policií. Jejich služeb jsem využil asi pětkrát v životě a jen jedenkrát jsem si na jejich přístup nemohl stěžovat, byli profesionální po všech stránkách. Hodně zdaru a bacha na kabelku ;-)

0 0
možnosti
RH

richardhorak

28. 9. 2010 4:53
Píšete moc příjemně ...

i v této noční hodině ...

... ačkoliv smutný obsah, formě jsem se zasmál ... dobré ... pokračujte ... hodím na vás čučku ...

R^

0 0
možnosti
Q

qwerty1234561

28. 9. 2010 3:27
volička pravice?

vy budete mladá progresivní volička pravice vidte???

1) chudoba obyčejných lidí: více zlodějiny a zoufalství v ulicích

2) postupný útlum policie, nižší počty a nižší platy, tedy horší lidé: ještě horší služby než dnes

3) privatizace kde čeho.... bezpečnost a další lidská práva jen pro bphaté kluienty ABL

tak si to užívejte, pitomí mladí studenstští pravičáci

0 0
možnosti
B

basata

28. 9. 2010 1:40
normální postup...

A to ještě počítejte,že Vás čeká pokuta za to,že Vás okradly.

0 0
možnosti
NW

NobodyWasHere

28. 9. 2010 1:31
nojo, to je normální

mně už ukradli dvě auta ničeho jiného jsem se nedočkal (a to je ukradli z parkoviště cca 50 m od policejní služebny ....). Rozbitá boční okna, utrhaná zrcátka a další menší škody, jako je např. rozlomený zámek nebo urvaná spínací skříňka už ani nehlásím, je to ztráta času a při přepočty pojišťovny na časové hodnoty dílů a spoluúčasti z hlediska možné náhrady i zbytečná.

0 0
možnosti
  • Počet článků 26
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5666x
Studentka, sportovní redaktorka, copywriter. Na moje články můžete narazit na webu BydlimeKvalitne.cz, na stránkách hokejové Sparty a Pirátů Chomutov.

Cestuju, čtu, sleduju filmy (kvalitní i nekvalitní), poslouchám muziku (spíše nekvalitní:) Snažím se skloubit školu a práci a nezbláznit se z toho :)